تا خدا فاصله اینیست.
عاشقان خدا(سرعین)
عاشقان خدا(سرعین)
جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, :: 5:4 ::  نويسنده : هادی

خواهشا چیزی هم نگفتین یه نظر خالی بدین تا نومید نشیم
با هم از پیچ و خم و سبز گیاه، تا ته پنچره بالا برویم وببینیم خدا ،پشت این پنجره ها لحظه ای کاشته است ؟! تا خدا فاصله ای نیست ، بیا، با هم ازغربت این نادانی سوی اندیشه ادارک افق مثل یک مرغ غریب لحظه ای ، پر بزنیم ... کاش ، میشد همه سطح پر از روزن دل بستر سبز علف های مهاجر میشد یا همان فهم عجیب گل سرخ یا همین پنجره گرد غروب تا مرا با تو از این سادگی مبهم ترس ببرد تا خود آرامش احساس پر از فهم وصال ! تا خدا فاصله ای بود اگر من چه میدانستم که اقاقی زیباست؟!یا گل سرخ، پر از سر خداست ؟!یا اگر بود که من ، لای اوراق پر از سجده برگ ، رمز تسبیح ! نمی نوشیدم !و از آن رویش مرطوب شعور من و تو ،در دل گرم و پر از شور امید خطی از عشق نمی فهمیدم ! من به پرواز خدا در دل من ، در دل تو مثل هر صبح پر از آیه و نور، بارها ! معتقدم ،و قسم میخورم این بار ، به هر آیه نور تا خدا ،فاصله ای نیست ، بیا




نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت11:43---18 بهمن 1391
سلام وب زیبایی داری

دغدغه های خط خطی یک خبرنگار
ساعت16:10---13 فروردين 1391
موفق باشین همشهری

فاطمه
ساعت19:20---10 فروردين 1391
در دفتر زندگیت برای سفید ماندن برگ غصه هایت همیشه دعا میکنم.خدا دوستت داره.

رعنا
ساعت19:54---4 فروردين 1391
هییییییییییی روزگاررررررر

رعنا
ساعت19:50---4 فروردين 1391
هییییییییییییییی روزگارررررررررر

یاسمن
ساعت17:59---4 فروردين 1391
قشنگ بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دلم گرفته، ای خدا این روزا هیچکی غیر تو ، درد من ونمی دونه . دلم گرفته، ای خدا حتی صدامم این روزا به ساز من نمی خونه. دلم گرفته ازهمه از این روزای سوت و کور . از این ترانه مردگی، از این شبهای بی عبور. تمام لحظه های دلم زیر هجوم حادثه منتظر یه راهیه تا دوباره به توبرسه . دلم گرفته، ای خدا گریه امونم نمی ده ،چرا دیگه حتی دلم تو رونشونم نمی ده . گناه بی باوری مو ، خودم به گردن می گیرم. اگر نگیری دستامو ، تو دستای غم می میرم . دلم گرفته ، ای خدا واسه رسیدن به تو ،یه فرصت تازه می خوام . دوباره دستامو بگیر ، مثل روزای بی کسی. دلم گرفته ،ای خدا حتی بهشتو نمی خوام
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان خدا و آدرس sarein.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 732
بازدید کل : 205120
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 1159
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->


                    

خبرنامه وبلاگ: